28.5.11

Ζιλμπέρτο: «Για πάντα οπαδός του Παναθηναϊκού…»


«Σαν παίκτης του Παναθηναϊκού, γιατί έτσι νιώθω ακόμη, και σαν οπαδός του Παναθηναϊκού, γιατί θα συνεχίσω να υποστηρίζω την ομάδα, θέλω να πω τα εξής: Ξέρω πως στη ζωή υπάρχουν κάποιες στιγμές παρεξήγησης. Πάντα όμως υπάρχει και λύση. Ξέρω πως όλοι οι ισχυροί παράγοντες αγαπάνε τον Παναθηναϊκό. Πρέπει να συνεργαστούν και να βρουν μια λύση για το καλό της ομάδας και για τον κόσμο του Παναθηναϊκού που το αξίζει", τόνισε στην εκπομπή Γκολ Χωρίς Σύνορα, του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, η οποία θα μεταδοθεί το Σάββατο.

Όταν κοιτάω το παρελθόν, μου έρχονται στο μυαλό δύο διαφορετικές εικόνες. Η πρώτη ημέρα που ήρθα στην Ελλάδα και το τελευταίο εντός έδρας ματς. Και φυσικά, τα δύο τρόπαια που πήραμε. Έτσι συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Συνδυάζεις τις ωραίες στιγμές με ανθρώπους που ήταν κοντά σου, που τις βίωσες μαζί τους και βρίσκονται στο μυαλό όλων. Το τελευταίο ματς ήταν ιδιαίτερο και δεν θα το ξεχάσω. Την συμπεριφορά του κόσμου στο πρόσωπο μου. Ήταν κάτι πολύ έντονο από την στιγμή που πάτησα στο χλοοτάπητα μέχρι που έφυγα από το γήπεδο. Έξω από το Ολυμπιακό στάδιο υπήρχε κόσμος που γιόρταζε μαζί μου, και ήταν σαν να μου έλεγε ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα έζησα και προσέφερα εδώ. Ήταν μια πολύ έντονη και συναισθηματική ημέρα για εμένα».

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP