14.6.11

Λέτο: «Στον ΠΑΟ για άλλα τρία χρόνια»

αισθάνεται σαν το δεύτερο του σπίτι στην Αθήνα

Για τα μελλοντικά του σχέδια αλλά και για την ζωή του στην Ελλάδα μίλησε ο Σεμπαστιάν Λέτο στην εφημερίδα «Ole», τονίζοντας πως έχει ακόμα άλλα τρία χρόνια συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό.

Ο 24χρόνος Αργεντινός μέσος δήλωσε πως αισθάνεται σαν το δεύτερο του σπίτι στην Αθήνα, πως είναι ικανοποιημένος με την παρουσία του στους «πράσινους» ενώ πρόσθεσε πως κάποια στιγμή θα ήθελε να ξαναφορέσει την φανέλα της Λανούς αλλά και να αγωνιστεί στην εθνική Αργεντινής. Τέλος παρομοίωσε την κατάσταση στην χώρα μας με αυτή της Αργεντινής του 2001….

«Τώρα ξεκουράζομαι λιγάκι, τελείωσα την σεζόν με τον Παναθηναϊκό παίζοντας σε καλό επίπεδο, οπότε είμαι χαρούμενος. Είμαι τρία χρόνια σε αυτή την χώρα και αισθάνομαι πολύ άνετα. Ο κόσμος με συμπαθεί πολύ και με χαιρετά στον κόσμο. Καλύτερα δεν γίνεται», δήλωσε αρχικά ο Λέτο και συνέχισε:
«Μου λείπει το σπίτι μου, αλλά η Ελλάδα είναι ένα υπέροχο μέρος το οποίο συνήθισα και περνάω όμορφα. Οσον αφορά την οικονομική κρίση, εμένα δεν με επηρέασε πολύ, αλλά η χώρα βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση και αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα. Κάθε μέρα γίνονται συλλήψεις, διαμαρτυρίες, η ανεργία είναι σε ψηλά επίπεδα…Μου θυμίζει την Αργεντινή το 2001…».

Διαβάστε περισσότερα


  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP