24.6.11

"Διάλογος" Στημένων [3]

 

"Πέθανε ο χοντρός σήμερα, πέθανε εντελώς"

"Την 10/4/2011 ο Μάκης Ψωμιάδης (Μ) επικοινωνεί με τον Νίκο Πατέρα (Ν):
Ν: Ελα
Μ: Ελα αδελφούλη μου τί γίνεται;
Ν: Καλά εσυ;
Μ: Πέθανε η κ.... ο χοντρός σήμερα, πέθανε εντελώς (ενν. τον Αχιλλέα Μπέο).
Ν: Γιατί;
Μ: εεεεεεεε περίμενε ότι θα πάρει πόντο εκεί μέσα.
Ν: Ναί ε;
Μ: Ναι ναι πέθανε εντελώς.
Ν: Πόσο πήγε το σκορ;
Μ: 2-1 μέσα.
Ν: Δηλαδή το έπαιξε ε;
Μ: Το έπαιξε ναι, κέρδιζε 1-0. Ο Κάκος τον γ... του έβγαλε και κόκκινη κάρτα στο τέλος του τερματοφύλακα.
...
Μ: Να σου πω! Από αύριο ασχολείσαι με το ματς Κυριακής, (ακατάληπτο) στον Βόλο να ρίξουμε τα α... μας. Πάση θυσία. Μην γίνει κάνα λάθος δηλαδή. Ασχολείσου με Σισέδες με αρ... και έτσι και αλλιώς πάση θυσία πρέπει να κερδίσεις εκεί. Πάση θυσία. Δηλαδή με τίποτα δεν πρέπει το μ... αυτό να (ακατάληπτο).
Ν: Εσύ θα καθίσεις Αθήνα καθόλου;
Μ: Θα κατέβω.
Ν: Ε, αμα κατέβεις, πέρνα λίγο και από τον φίλο μας τον ψηλό.
Μ: Και με τον ψηλό Σισέ, αμα του πεις αυτό το πράγμα...
Ν: Βρε θα του το πω εγώ μην ανησυχείς, απλώς πέρνα...
Μ: Βάλε το ...να...
Ν: Ξέρω εγώ τί θα του πω, απλώς και εσύ φόβισέ τον λιγάκι.
Μ: Τί να τον φοβήσω ρε μ... απλώς εσύ θα του πεις πρόσεχε...
Ν: Βρε ξέρω εγώ τί θα κάνω σου λέω, το ξέρω εγώ τί θα κάνω.
Μ: ....επί προσωπικού πες του εκεί θα βάλεις αυτό και αυτό. Πρόσεξε μην γίνει καμία κέντα και δεν παίξει κάποιος από αυτούς που σου έδωσασε γ.... πες του. Μετά όλα θα κελαηδάν τα ράδια.
Ν: Εσύ πως πήγες;
Μ: Ε, εντάξει αδιάφορος. 1-1 Μια μ... και μισή.
Ν: Ο Αστέρας έπεσε σήμερα ε; Ετσι έμαθα.
Μ: Ναι έπεσε ο άλλος που πούλησε το ματς στο ... ο Μαρινάκης που το έσωσε το ματς στον Ατρόμητο για να σωθεί;
Ν: Πιστεύεις ότι θα το έδινε με τέτοια διαφορά;
Μ: εεεεεεε
Ν: Εγώ δεν πιστεύω ότι το έχει δώσει. Εγώ πιστεύω επειδή ξέρω πόσο ψυχανώμαλος είναι , ότι αυτός έχει τσαντιστεί τώρα.
Μ: Τί τσαντίστηκε, αφού πάσα έκανε ο παίκτης ο δικός τους να βάλουνε....
Ν: Αλλο οι παίκτες μεταξύ του ςτί κάνουνε. Δεν πιστεύω ότι αυτός το έχει κάνει. Αλλο οι παίκτες. Εγώ πιστεύω ότι αυτός έχει τρελαθεί τώρα γιατί κατάλαβε ότι έχουν παίξει μπάλα πιο (ακατάληπτο).
Μ: Ναι;
Ν: Ετσι πιστεύω. Τί να σου πω μπορεί να είμαι και μ.... και να είναι έτσι όπως τα λες εσύ.
Μ: Αντε εντάξει. Κάνε αυτό που σου είπα. Μην το ξεχάσεις. Ασχολήσου με αυτό το θέμα.
Ν: Εγινε. Θα μιλήσουμε αύριο. Αντε.
Μ: Αντε γειά".

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP