24.6.11

"Διάλογος" Στημένων [4]

 
"Δεν έδωσα το ματς, που ήρθαν με 500 χιλιάρικα"

Την επόμενη μέρα 11/4/2011 ο Μάκης Ψωμιάδης (Α) τηλεφωνεί ξανά στον Νίκο Πατέρα (Β):
"Α: Ελα Νίκο, καλημέρα, καλή εβδομάδα.
Β: Ελα πρόεδρέ μου, καλημέρα.
Α: Το είδες εχθές, τις είδες τις φάσεις του Ολυμπιακού; Είδες τί πάσα του έκανε; (αναφέρεται στον αγώνα "Ατρόμητος-Ολυμπιακός" που διεξήχθη την 10/4/2011, με αποτέλεσμα 3-1).
Β: Πάσες έχει δώσει ο άλλος, πάσεις έχει κάνει αυτός ο Ποτουρίδης.
Α: Πάσες, πάσες. Δύο πάσες έκανε, δυο γκολ.
Β: Απίστευτο έτσι;
Α: Γίνεται αυτό το πράγμα; Ο Μέλμπεργκ κοίταγε, κοίταγε ο Μέλμπεργκ!
Β: ...(γέλια) τί γίνεται ρε;
Α: Τί ξεφτίλα αυτή ρε μ....;
Β: Μεγάλη ξεφτίλα, όντως!
Α: Ολυμπιακός σου λέει! Εγώ άκουσε από κάποιο περιβάλλον του (ή τους) σας είχαν για καθάρισμα ε;
Β: Ναι, ναι, ναι.
Α: Ο Ολυμπιακός.
Β: Εντάξει. Τί να πεις τώρα, άστο, άστο που γλυτώσαμε.
Α: Γλύτωσες από μένα, γλύτωσες που δεν έδωσα το ματς στον Αστέρα να πούμε, που ήρθαν με 500 χιλιάρικα με την τσάντα να πούμε, με κατάλαβες;
Β: Ναι, ναι. Τί να σου πω;
Α: Για να ξέρεις να πούμε.
Β: Το ξέρω προεδρέ μου.
Α: Μ.... είναι πάντως, τους σιχαίνομαι, τους έχω σιχαθεί φίλε μου.
Β: Δεν έχεις άδικο και νομίζουν πως μπορούν να δεσμεύσουν όλο το ποδόσφαιρο.
Α: Ποιόν να δεσμεύσουνε μωρέ? Οι μόνοι αξιοπρεπείς και με το κεφάλι ψηλά είμαστε.
Β: Ετσι, έτσι.
.....
Α: Να πάνε να γ.....! Να σου πω κάτι αγορίνα μου, βάλε αυτό το ταλιράκι αυτό σήμερα που μου είπες.
Β: Ναι, ναι, σήμερα θα τελειώσει. Θα σε πάρω να σε ειδοποιήσω.
Α: Αντε αγάπη μου, άντε γειά".

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP