24.6.11

"Διάλογος" Στημένων [5]


«Κύριε Μάκη, τελείωσε το φάρμακο»

Επίσης, στις 17/04/2011 καταγράφεται συνομιλία μεταξύ του Μάκη Ψωμιάδη με τον διεθνή μπασκετμπολίστα του Ολυμπιακού Γιάννη Μπουρούση.

Εκεί φέρεται να γίνεται λόγος για πράξεις που επισείουν αυτεπάγγελτη δίωξη, όπως παραβάσεις του νόμου περί ντόπινγκ. Αναφέρουν:

Γ: Κύριε Μάκη, καλημέρα, τί κάνετε;
Μ: Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.
Γ: Ευχαριστώ.
Μ: Αυτό το έχουν και οι δικοί μου, το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ: Ναι, κ.Μάκη, καλά, δεν έχω κοιμηθεί.
Μ: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ: Τόσο πολύ, κ.Μάκη;
Μ: Κι όσο περισσότερο παίξουνε τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, χθές κοιτάγανε, το βλέπαμε με τον Μ... και τον γενικό αρχηγό στο ξενοδοχείο. Ξέρεις τί είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Μπουρούσης», χωρίς να ξέρουν τίποτε (γέλια)...
Γ: Α,δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)...(γέλια)
Μ: Ολοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο ρυθμό από εσένα, να πούμε. Και από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Δηλαδή εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα στο τελευταίο δίλεπτο, σηκώθηκαν οι Αγγελόπουλοι και χοροπηδάγανε, τους έδειχνε η τηλεόραση.
Γ: Ηρθαν κι οι βλάκες από κάτω, ήρθαν να μου μιλήσουν, αλλά εγώ έκανα τον μ...,έφυγα. Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο, να ξέρετε!
Μ: Εντάξει αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Γ: Ε,τώρα θέλω για τους τελικούς.
Μ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Γ: Μέσα Μαΐου.
Μ: Ε,καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτάξει αγόρι μου.
Γ: Εντάξει, κύριε Μάκη. Φεύγετε για Καβάλα ή θα σας δούμε;
Μ: Όχι, το απόγευμα θα έρθω να δω το ματς σε σας, δεν πάω στο γήπεδο, να τους δώσω και την τιμή να πάω στο γήπεδο τους μπινέδες αυτούς! Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Καβάλα για 1-2 μέρες για να πάω να τους πληρώσω να πούμε.
Επισημαίνεται ότι ο Μπουρούσης δεν είναι κατηγορούμενος για τη συγκεκριμένη υπόθεση. Ομως για τον διάλογο αυτό καθώς και για άλλους διαλόγους, έχουν σχηματιστεί αυτεπαγγέλτως αυτοτελείς ξεχωριστές δικογραφίες, για τις οποίες η αντιεισαγγελέας αιτείται την περαιτέρω διερεύνησή τους. Οι δικογραφίες αυτές αφορούν στα αδικήματα της ψευδούς ιατρικής πιστοποίησης για δικαστική χρήση, παράβαση καθήκοντος και παράβαση του νόμου περί ντόπινγκ.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP